Jak nakupovat

Pár slov úvodem, jak nakupovat, ceník přepravy, nákupní a reklamační řád v.2022.aaa

29.5.2022 - Texty právě prochází úpravou a mohou zde být nějaké chyby. Děkujeme za pochopení.

Vítejte v internetovém obchodě který Vám poskytuje pohled na určitou část zboží vystaveného v naší kamenné provozovně.

Internetový prodej je tvořen několika propojenými obchody (kolekcemi zboží), přičemž každý z nich má nastevenou jinou laťku s ohledem na rozměry, kvalitu a cenu nabízených vzorků a položek. Po přihlášení je možné plynule procházet mezi našimi kolekcemi a vybrané zboží ukládat do společného nákupního košíku. Pokud si budete prohlížet nabídku určitého obchodu a podobné zboží bude také v jiném, uvidíte pod přehledem položek či na detalní kartě položky odkaz do příslušných obchodů. Mezi našimi kolekcemi můžete také přepínat pomocí odkazů v menu NAŠE DALŠÍ KOLEKCE. Tyto odkazy vedou vždy na hlavní stránku příslušného obchodu.

Jak nakupovat - krok za krokem

Prosíme, čtěte a přemýšlejte nad tím, co Vám na našich stránkách během různých fází Vašeho nakupování sdělujeme. Čtěte také emaily, které jsou Vám při zpracování Vaší objednávky automaticky odesílány. Děkujeme.

Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení, Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky. Vaši emailovou adresu samozřejmě neposkytneme nikomu jinému.

Jak se přihlásit?
Klikněte v menu na PŘIHLÁŠENÍ. Po nějaké chvíli, dané kvalitou a rychlostí Vašeho připojení k internetu, se načte přihlašovací stránka. Do obou políček zapiště svoji mailovou adresu a potvrďte tlačítkem DOKONĆIT PŘIHLÁŠENÍ.

Po přihlášení již nic nebrání tomu aby jste si vybrané zboží vložili do svého košíku. Učiníte tak kliknutím na ikonu košíku. Zboží, které je označeno jako rezervováno, dočasně nedostupné a nebo prodáno do svého košíku samozřejmě vložit nemůžete.

V košíku můžete svůj nákup upravovat či úplně zrušit. Bez odeslání objednávky je košík po uplynutí 48 hodin automaticky vysypán a zboží Vám není dále rezervováno. Během této doby budete na zboží v košíku každý den upozorněni emailem. Rozmyslíte-li si svůj nákup, odstrantě laskavě ze svého košíku veškeré zboží aby nebylo blokováno pro jiné zákazníky. Děkujeme.

Abychom mohli Vaši objednávku vyřídit, musíte ji dokončit vyplněním formuáře a následně odeslat.

Formulář pro zadání poštovní adresy spolu s volbou způsobu dodání (vybrané zboží si můžete zarezervovat i k odběru v naší kamenné provozovně) a platební metody najdete pod položkou menu OBJEDNAT. Po vyplnění nám objednávku musíte odeslat pomocí zeleného tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU. Tlačítko pro odeslání objednávky je na stránce s formulářem až úplně dole pod nákupním řádem a dalšími texty. Texty neobsahují žádné záludnosti ale každý zákazník by si je ve vlastním zájmu měl přečíst.

Kolik stoji odeslání zásilky?
Zasílání po České republice.
Zásilkovnou na výdejní místo do 5 kg 84 Kč, do 10kg 132 Kč, dobírka (limit 20000 Kč) plus 15 Kč, nelze odeslat zásilku nad 10 kg.
Kurýrem na adresu do 10 kg 136 Kč, do 30 kg 247 Kč, dobírka (limit 21000 Kč) plus 25 Kč, nelze odeslat zásilku nad 31 kg.
Poštou balík do ruky vel. S 119 Kč, M 149 Kč, L 199 Kč, dobírka (limit 100000 Kč) plus 71 Kč, nelze odeslat zásilku nad 31 kg.
Zasílání na Slovensko.
Zásilkovnou na výdejní místo do 5 kg 102 Kč, do 10 kg 180 Kč dobírka (limit 20000 Kč) plus 15 Kč, nelze odeslat zásilku nad 10 kg.
Kurýrem na adresu do 10 kg 230 Kč, do 30 kg 303 Kč, dobírka (limit 50000 Kč) plus 103 Kč, nelze odeslat zásilku nad 31 kg.
Kolik stojí odeslání zásilky - Polsko

Zasílání poštovní dobírky není možné, vždy je třeba platit bankovním převodem. Odeslání zásilky stojí stejně jako pro Slovenskou republiku.

Nákupní a reklamační řád

Dodací lhůta

Objednávky vyřizujeme během dvou pracovních dnů, obvykle ale dříve. To však neplatí v případě, že je na našich stránkách v době vytvoření Vaší objednávky zobrazena informace o krátkodobém uzavření naší kamenné provozovny a o pozdějším termínu odesílání. Některé zboží není vhodné z důvodu jeho extremní křehkosti zasílat. V případě, že ve Vaší objednávce bude taková položka, budeme Vás kontaktovat a domluvíme předání individuálně. Pokud zjistíme při kompletaci objednávky dodatečně nějakou důležitou skutečnost či vadu nebo, nebude-li vybrané zboží (v případě neunikátních položek) dočasně skladem, budeme Vás obratem kontaktovat.

Výměna zboží

V případě, že se Vám nebude vybrané zboží zamlouvat, můžeme Vám jej vyměnit za jiné z naší nabídky. Zboží stačí zaslat poštou jako balík do ruky či po domluvě jiným způsobem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou, pokud není dohodnuto jinak, nese v plné výši kupující.

Vrácení zboží

Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je Vám vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu ale vráceny nejsou.

Postup při vrácení zboží:

  1. informujte nás předem o Vašem záměru zboží vrátit. Použijte přednostně kontaktní formulář. Odkaz na formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v emailu který Vám byl odeslán po Vámi provedeném potvrzení objednávky. Můžete nás však kontaktovat i telefonicky nebo běžným emailem.
  2. zboží zašlete jako balík do ruky či po domluvě jiným způsobem (ne na dobírku) na naši adresu
  3. zboží nesmí jevit známky poškození a je vhodné k němu přiložit kopii potvrzení o jeho koupi v našem obchodě
  4. je-li zboží v pořádku a pokud nebudete požadovat jiný způsob vrácení peněz, neprodleně Vám převedeme peníze v částce, uvedené na námi vystaveném prodejním dokladu, na Váš bankovní účet
  5. vrátíme Vám peníze jak za zboží tak za poštovné

Reklamace a záruka

Prosíme, berte na vědomí, že značnou část našeho sortimentu tvoří originální přírodní výtvory. Některé minerály podléhají zvětrávání pomalu, jiné rychle. Některým vadí přílišné sucho, jiným světlo a dalším vlhkost. Působení vnějšího prostředí může vest časem k různým chemickým změnám, částečnému rozpadu či změně barvy. Toto nelze chápat jako (skrytou) závadu protože se jedná o jejich vlastnost.

Oprávněné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Pokud zjistíte při převzetí zásilky nějaké vady, co nejdříve nás o nich informujte. Preferujeme emailovou komunikaci. V případě, že nám zboží chcete poslat na posouzení, informujte nás nejprve emailem o svém záměru, poté zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte průvodní dopis s konkrétním důvodem reklamace včetně kopie dokladu o zakoupení v našem obchodě a zašlete nám ji doporučeně na naši adresu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci zboží:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. teprve poté zašlete reklamované zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky přiložte průvodní dopis s důvodem reklamace a Vaši adresu
  4. do zásilky přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, dle platných zákonů však nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamovaného zboží. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a pravidel EU o GDPR. Podrobné informace najdete zde.

Hotline

Není Vám něco jasné? Potřebujete poradit nebo nefunguje náš obchod tak jak by měl? V tom případě nás můžete v rozumnou denní dobu kontaktovat na telefonním čísle +420 774 105 698 nebo +420 603 494 460. Pro písemnou komunikaci použijte tento formulář. Ozveme se Vám co nejdříve.



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. ::: GDPR - Informace o zpracování osobních údajů
© 2005 - 2022 NEROSTY.CZ